Google Ads optimering(Tidligere Google Adwords)

Adwords optimering falder under kategorien PPC eller Pay-Per-Click og er Googles største annonceringsplatform på nettet. Google Adwords annoncer bliver vist øverst eller til højre i søgeresultaterne og som annoncør udvælger du selv de søgeord som dine annoncer skal vises på. Hver gang en bruger klikker på dine annoncer, betaler du en klikpris, også kaldt CPC eller Cost-Per-Click, hvorefter brugeren sendes videre til din landingsside.

Få synlighed, kunder og ROI med Google Adwords

Med den rette Google Adwords optimering af dine kampagner, vil du hurtigt finde ud af at Adwords ikke blot er en billig annonceringsform hvor du får mere ud af dine annoncekroner eller budget, det er også mediet hvor du som annoncør kan opnå den største ROI og kundetilvækst på nettet.

Det vi kan gøre for dig

  • Vi kan hjælpe dig med at få flere kunder og tjene dit annoncebudget hjem, op til flere gange.
  • Vi kan opbygge effektive og indbringende Google Ads-kampagner
  • Vi kan optimere dine nuværende Google Ads-kampagner
  • Vi kan hjælpe dig med alt løbende optimering af dine Google Adwords annoncer, søgeord m.m
  • Vi kan forbedre dine landingssider så trafikken du får derind også konverterer på dine forretningsmål
  • Vi kan tilbyde en gratis gennemgang af din nuværende kontostruktur, annoncer og søgeord
  • Vi kan som ny kunde give dig en gratis Google Adwords kupon på kr. 650 til fri annoncering
  • Vi kan dokumentere effekten af dine Google Adwords-kampagner med rapporter og ROI-analyser

Teknikken bag Google Adwords

Dine annoncers placering og prisen du betaler per klik udregnes på baggrund af en kvalitetsscore. Kvalitetsscoren er en algoritme der grundlæggende beregnes på baggrund af dine søgeords klikfrekvens (CTR) samt kvalitet og relevans imellem dine søgeord, annoncetekster samt landingssider. En tematisk sammenhæng imellem disse elementer belønnes af Google med højere placeringer til en lavere klikpris. Foruden at opnå høj kvalitet og relevans i dine kampagner er udfordringen at opfylde de ønskede KPI’er med annonceringen. Trafik bør aldrig være et mål i sig selv. Det der skaber værdi er konverteringer hvilket opnås igennem relevant trafik og en optimeret landingsside.

Fordele ved Google Ads

  • Du får målrettet annoncering
  • Du betaler kun for resultater (PPC)
  • Du har stor fleksibilitet og kontrol over din Google Ads-annoncering
  • Du bestemmer selv dit annoncebudget og der er ikke et minimumforbrug
  • Du får dokumenteret effekt af din Google Adwords-annoncering
  • Du får synlighed, branding og flere kunder med den rette optimering